ا
-
اعتماد
بررسی عوامل اثرگذار در کسب آمادگی برای تغییردر سازمان آموزش و پرورش [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 131-159]
ب
-
باروری پایین
از تمایل تا أخذ تصمیم: فهم تصمیمها و الگوهای کنش فرزندآوری زنان شاغل در شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 13-44]
-
بهبود زندگی کارکنان
تاثیر خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی برتوانمند سازی کارکنان و رضایت بیمه شدگان با نقش میانجی بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان (مطالعه شعب تامین اجتماعی شیراز) [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]
پ
-
پژوهش
فرامطالعه پژوهش های تأمین اجتماعی در ایران [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 61-78]
-
پیچیدگی
بررسی ارتباط ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی مطالعة موردی: اداره کل تامین اجتماعی تهران بزرگ [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 79-100]
ت
-
تأمین اجتماعی
فرامطالعه پژوهش های تأمین اجتماعی در ایران [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 61-78]
-
تأمین اجتماعی
نقش هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتری در تأمین اجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 123-141]
-
تحلیل کلان داده
نقش هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتری در تأمین اجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 123-141]
-
تعداد فرزندان ایدئال
از تمایل تا أخذ تصمیم: فهم تصمیمها و الگوهای کنش فرزندآوری زنان شاغل در شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 13-44]
-
تمرکز
بررسی ارتباط ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی مطالعة موردی: اداره کل تامین اجتماعی تهران بزرگ [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 79-100]
-
توانمند سازی کارکنان
تاثیر خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی برتوانمند سازی کارکنان و رضایت بیمه شدگان با نقش میانجی بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان (مطالعه شعب تامین اجتماعی شیراز) [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]
ح
-
حداقل دستمزد
مدیریت هماهنگ معنا در گفتگوهای اجتماعی: استراتژیهای گفتگویی کارگران در گفتگوهای سهجانبه تعیین حداقل دستمزد [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]
-
حمایت سازمانی ادراک شده
بررسی عوامل اثرگذار در کسب آمادگی برای تغییردر سازمان آموزش و پرورش [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 131-159]
خ
-
خدمات الکترونیک
تاثیر خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی برتوانمند سازی کارکنان و رضایت بیمه شدگان با نقش میانجی بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان (مطالعه شعب تامین اجتماعی شیراز) [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]
-
خدمات الکترونیک
بررسی پیشایندها و پیامدهای خدمات غیرحضوری (3070) سازمان تأمین اجتماعی کشور با رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 101-122]
ر
-
راهبرد
آیندهمطلوب روندهای تحول درسازوکارهای سازمانی و اجرایی سازمان تأمین اجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 37-60]
-
رسمیت
بررسی ارتباط ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی مطالعة موردی: اداره کل تامین اجتماعی تهران بزرگ [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 79-100]
-
رشد اقتصادی
بررسی اثرات غیرخطی رشداقتصادی بر رفاه اجتماعی در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 13-36]
-
رضایت بیمه شدگان
تاثیر خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی برتوانمند سازی کارکنان و رضایت بیمه شدگان با نقش میانجی بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان (مطالعه شعب تامین اجتماعی شیراز) [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]
-
رفاه اجتماعی
بررسی اثرات غیرخطی رشداقتصادی بر رفاه اجتماعی در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 13-36]
-
رفاه و تأمین اجتماعی
چالشهای اجرای قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمیناجتماعی: درسهایی برای استقرار سیاستهای کلی تأمیناجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 45-64]
-
روندهای تحول
آیندهمطلوب روندهای تحول درسازوکارهای سازمانی و اجرایی سازمان تأمین اجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 37-60]
-
رویکرد بیم سنجی به نظام های سلامت
کتابشناسی: معرفی کتاب «رویکرد بیم سنجی به نظامهای سلامت» [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 162-163]
ز
-
زنان شاغل
از تمایل تا أخذ تصمیم: فهم تصمیمها و الگوهای کنش فرزندآوری زنان شاغل در شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 13-44]
س
-
ساختار سازمانی
بررسی ارتباط ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی مطالعة موردی: اداره کل تامین اجتماعی تهران بزرگ [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 79-100]
-
سازمان تأمین اجتماعی
تدوین مدل نظام کنترلهای داخلی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت ریسک [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 65-90]
-
سازمان تأمین اجتماعی
آیندهمطلوب روندهای تحول درسازوکارهای سازمانی و اجرایی سازمان تأمین اجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 37-60]
-
سازمان تأمین اجتماعی
بررسی پیشایندها و پیامدهای خدمات غیرحضوری (3070) سازمان تأمین اجتماعی کشور با رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 101-122]
-
سناریوی مطلوب
آیندهمطلوب روندهای تحول درسازوکارهای سازمانی و اجرایی سازمان تأمین اجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 37-60]
-
سهجانبهگرایی
مدیریت هماهنگ معنا در گفتگوهای اجتماعی: استراتژیهای گفتگویی کارگران در گفتگوهای سهجانبه تعیین حداقل دستمزد [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]
-
سیاست اجتماعی
فرامطالعه پژوهش های تأمین اجتماعی در ایران [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 61-78]
-
سیاستهای جمعیتی
از تمایل تا أخذ تصمیم: فهم تصمیمها و الگوهای کنش فرزندآوری زنان شاغل در شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 13-44]
-
سیاستهای کلی
چالشهای اجرای قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمیناجتماعی: درسهایی برای استقرار سیاستهای کلی تأمیناجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 45-64]
ف
-
فرامطالعه
فرامطالعه پژوهش های تأمین اجتماعی در ایران [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 61-78]
ق
-
قانون ساختار
چالشهای اجرای قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمیناجتماعی: درسهایی برای استقرار سیاستهای کلی تأمیناجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 45-64]
ک
-
کارآفرینی
بررسی ارتباط ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی مطالعة موردی: اداره کل تامین اجتماعی تهران بزرگ [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 79-100]
-
کارآفرینی سازمانی
بررسی ارتباط ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی مطالعة موردی: اداره کل تامین اجتماعی تهران بزرگ [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 79-100]
-
کتابشناسی
کتابشناسی: معرفی کتاب «رویکرد بیم سنجی به نظامهای سلامت» [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 162-163]
-
کشورهای درحالتوسعه
بررسی اثرات غیرخطی رشداقتصادی بر رفاه اجتماعی در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 13-36]
-
کنترل های داخلی
تدوین مدل نظام کنترلهای داخلی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت ریسک [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 65-90]
گ
-
گفتگوهای اجتماعی
مدیریت هماهنگ معنا در گفتگوهای اجتماعی: استراتژیهای گفتگویی کارگران در گفتگوهای سهجانبه تعیین حداقل دستمزد [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]
م
-
مدل پانل دیتا
بررسی اثرات غیرخطی رشداقتصادی بر رفاه اجتماعی در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 13-36]
-
مدیریت رابطه با مشتری
نقش هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتری در تأمین اجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 123-141]
-
مدیریت ریسک
تدوین مدل نظام کنترلهای داخلی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت ریسک [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 65-90]
-
مقاومت در برابر تغییر
بررسی عوامل اثرگذار در کسب آمادگی برای تغییردر سازمان آموزش و پرورش [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 131-159]
ن
-
نظام جامع
چالشهای اجرای قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمیناجتماعی: درسهایی برای استقرار سیاستهای کلی تأمیناجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 45-64]
-
نظریه مدیریت هماهنگشده معنا
مدیریت هماهنگ معنا در گفتگوهای اجتماعی: استراتژیهای گفتگویی کارگران در گفتگوهای سهجانبه تعیین حداقل دستمزد [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]
و
-
واژههای کلیدی: خدمات غیرحضوری
بررسی پیشایندها و پیامدهای خدمات غیرحضوری (3070) سازمان تأمین اجتماعی کشور با رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 101-122]
ه
-
هوش مصنوعی
نقش هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتری در تأمین اجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 123-141]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد