نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اعتماد بررسی عوامل اثرگذار در کسب آمادگی برای تغییردر سازمان آموزش و پرورش [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 131-159]

ب

  • باروری پایین از تمایل تا أخذ تصمیم: فهم تصمیم‌ها و الگوهای کنش فرزندآوری زنان شاغل در شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 13-44]
  • بهبود زندگی کارکنان تاثیر خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی برتوانمند سازی کارکنان و رضایت بیمه شدگان با نقش میانجی بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان (مطالعه شعب تامین اجتماعی شیراز) [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]

پ

  • پژوهش فرامطالعه پژوهش های تأمین اجتماعی در ایران [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 61-78]
  • پیچیدگی بررسی ارتباط ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی مطالعة موردی: اداره کل تامین اجتماعی تهران بزرگ [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 79-100]

ت

  • تأمین اجتماعی‌ فرامطالعه پژوهش های تأمین اجتماعی در ایران [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 61-78]
  • تأمین اجتماعی‌ نقش هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتری در تأمین اجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 123-141]
  • تحلیل کلان داده نقش هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتری در تأمین اجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 123-141]
  • تعداد فرزندان ایدئال‌ از تمایل تا أخذ تصمیم: فهم تصمیم‌ها و الگوهای کنش فرزندآوری زنان شاغل در شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 13-44]
  • تمرکز بررسی ارتباط ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی مطالعة موردی: اداره کل تامین اجتماعی تهران بزرگ [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 79-100]
  • توانمند سازی کارکنان تاثیر خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی برتوانمند سازی کارکنان و رضایت بیمه شدگان با نقش میانجی بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان (مطالعه شعب تامین اجتماعی شیراز) [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]

ح

  • حداقل دستمزد مدیریت هماهنگ معنا در گفتگوهای اجتماعی‌: استراتژی‌های گفتگویی‌ کارگران در گفتگوهای‌ سه‌جانبه تعیین حداقل دستمزد [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]
  • حمایت سازمانی ادراک شده بررسی عوامل اثرگذار در کسب آمادگی برای تغییردر سازمان آموزش و پرورش [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 131-159]

خ

  • خدمات الکترونیک تاثیر خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی برتوانمند سازی کارکنان و رضایت بیمه شدگان با نقش میانجی بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان (مطالعه شعب تامین اجتماعی شیراز) [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]
  • خدمات الکترونیک بررسی پیشایندها و پیامدهای خدمات غیرحضوری (3070) سازمان تأمین اجتماعی کشور با رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 101-122]

ر

  • راهبرد آینده‌مطلوب روندهای تحول درسازوکارهای سازمانی و اجرایی سازمان تأمین اجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 37-60]
  • رسمیت بررسی ارتباط ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی مطالعة موردی: اداره کل تامین اجتماعی تهران بزرگ [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 79-100]
  • رشد اقتصادی‌ بررسی اثرات غیرخطی رشداقتصادی بر رفاه اجتماعی در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 13-36]
  • رضایت بیمه شدگان تاثیر خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی برتوانمند سازی کارکنان و رضایت بیمه شدگان با نقش میانجی بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان (مطالعه شعب تامین اجتماعی شیراز) [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]
  • رفاه اجتماعی‌ بررسی اثرات غیرخطی رشداقتصادی بر رفاه اجتماعی در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 13-36]
  • رفاه و تأمین اجتماعی چالش‌های اجرای قانون ساختار نظام جامع رفاه و ‌تأمین‌اجتماعی: درس‌هایی برای استقرار سیاست‌های کلی ‌تأمین‌اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 45-64]
  • روندهای تحول آینده‌مطلوب روندهای تحول درسازوکارهای سازمانی و اجرایی سازمان تأمین اجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 37-60]
  • رویکرد بیم سنجی به نظام های سلامت کتابشناسی: معرفی کتاب «رویکرد بیم سنجی به نظام‌های سلامت» [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 162-163]

ز

  • زنان شاغل از تمایل تا أخذ تصمیم: فهم تصمیم‌ها و الگوهای کنش فرزندآوری زنان شاغل در شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 13-44]

س

  • ساختار سازمانی بررسی ارتباط ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی مطالعة موردی: اداره کل تامین اجتماعی تهران بزرگ [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 79-100]
  • سازمان تأمین اجتماعی تدوین مدل نظام کنترل‌های داخلی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت ریسک [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 65-90]
  • سازمان تأمین اجتماعی آینده‌مطلوب روندهای تحول درسازوکارهای سازمانی و اجرایی سازمان تأمین اجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 37-60]
  • سازمان تأمین اجتماعی بررسی پیشایندها و پیامدهای خدمات غیرحضوری (3070) سازمان تأمین اجتماعی کشور با رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 101-122]
  • سناریوی مطلوب آینده‌مطلوب روندهای تحول درسازوکارهای سازمانی و اجرایی سازمان تأمین اجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 37-60]
  • سه‌جانبه‌گرایی‌ مدیریت هماهنگ معنا در گفتگوهای اجتماعی‌: استراتژی‌های گفتگویی‌ کارگران در گفتگوهای‌ سه‌جانبه تعیین حداقل دستمزد [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]
  • سیاست اجتماعی فرامطالعه پژوهش های تأمین اجتماعی در ایران [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 61-78]
  • سیاست‌های جمعیتی از تمایل تا أخذ تصمیم: فهم تصمیم‌ها و الگوهای کنش فرزندآوری زنان شاغل در شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 13-44]
  • سیاست‌های کلی چالش‌های اجرای قانون ساختار نظام جامع رفاه و ‌تأمین‌اجتماعی: درس‌هایی برای استقرار سیاست‌های کلی ‌تأمین‌اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 45-64]

ف

  • فرامطالعه فرامطالعه پژوهش های تأمین اجتماعی در ایران [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 61-78]

ق

  • قانون ساختار چالش‌های اجرای قانون ساختار نظام جامع رفاه و ‌تأمین‌اجتماعی: درس‌هایی برای استقرار سیاست‌های کلی ‌تأمین‌اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 45-64]

ک

  • کارآفرینی بررسی ارتباط ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی مطالعة موردی: اداره کل تامین اجتماعی تهران بزرگ [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 79-100]
  • کارآفرینی سازمانی بررسی ارتباط ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی مطالعة موردی: اداره کل تامین اجتماعی تهران بزرگ [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 79-100]
  • کتابشناسی کتابشناسی: معرفی کتاب «رویکرد بیم سنجی به نظام‌های سلامت» [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 162-163]
  • کشورهای در‌حال‌توسعه بررسی اثرات غیرخطی رشداقتصادی بر رفاه اجتماعی در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 13-36]
  • کنترل های داخلی تدوین مدل نظام کنترل‌های داخلی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت ریسک [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 65-90]

گ

  • گفتگوهای اجتماعی مدیریت هماهنگ معنا در گفتگوهای اجتماعی‌: استراتژی‌های گفتگویی‌ کارگران در گفتگوهای‌ سه‌جانبه تعیین حداقل دستمزد [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]

م

  • مدل پانل دیتا بررسی اثرات غیرخطی رشداقتصادی بر رفاه اجتماعی در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 13-36]
  • مدیریت رابطه با مشتری نقش هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتری در تأمین اجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 123-141]
  • مدیریت ریسک تدوین مدل نظام کنترل‌های داخلی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت ریسک [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 65-90]
  • مقاومت در برابر تغییر بررسی عوامل اثرگذار در کسب آمادگی برای تغییردر سازمان آموزش و پرورش [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 131-159]

ن

  • نظام جامع چالش‌های اجرای قانون ساختار نظام جامع رفاه و ‌تأمین‌اجتماعی: درس‌هایی برای استقرار سیاست‌های کلی ‌تأمین‌اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 45-64]
  • نظریه مدیریت هماهنگ‌شده‌ معنا مدیریت هماهنگ معنا در گفتگوهای اجتماعی‌: استراتژی‌های گفتگویی‌ کارگران در گفتگوهای‌ سه‌جانبه تعیین حداقل دستمزد [دوره 19، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]

و

  • واژه‌های کلیدی: خدمات غیرحضوری بررسی پیشایندها و پیامدهای خدمات غیرحضوری (3070) سازمان تأمین اجتماعی کشور با رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 101-122]

ه

  • هوش مصنوعی نقش هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتری در تأمین اجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1402، صفحه 123-141]